מהו מחקר מילות מפתח ואיך עושים את זה נכון?

תוכן עניינים

מחקר מילות מפתח הוא היבט יסודי של כל אתר אינטרנט. זה חיוני לשמור על תוכן מעודכן ורלוונטי, אבל זה גם דורש תחזוקה שוטפת ותיקון, כאשר שפת החיפוש משתנה ומילות מפתח חדשות נוצרות כל הזמן. בין אם אתם יוצרים אתר חדש לגמרי או בונים מחדש אחד קיים, מחקר מילות מפתח הוא כלי יקר ערך. הנה כמה טיפים כדי להתחיל.

תעשה מחקר מילות מפתח משלך

הקלד את מילת המפתח שלך וחיפש את הווריאציות שלה. כדי לגלות מה הקהל שלך מחפש, אתה יכול להשתמש במילת המפתח בחיפושים הקשורים. לעתים קרובות יותר יעיל להתרכז במונחים הקשורים לנושא שאתה מנסה לקדם. מילות המפתח האלה יכולות לשמש בתוכן שלך כדי למשוך לקוחות חדשים. אם תשתמש במילים שלך, תימנע מיצירת תכנים כפולים, ויהיה לך סיכוי טוב יותר למכור.

לעשות ניתוח מתחרה בנוסף למנוע החיפוש

חפש את מילות המפתח שלך כדי למצוא מילים דומות ב ־ SERP. כדי למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר בנישה שלך, אתה יכול גם לחפש אותם באתרי האינטרנט של המתחרים שלך. אם אתם אתר חדש וקטן, עליכם להתמקד במילות מפתח בעדיפות נמוכה יותר, כמו ”שיווק תוכן”. זה יבטיח שלקוחות היעד שלך יראו קודם את התוכן שלך ויקנו ממך.

מחקר מפתח נועד על מנת שתוכלו לעקוף את המתחרים שלכם בקידום אורגני ולכן חשוב מאוד לקדיש זמן רב במחקר מילות המפתח ומחקר המתחרים. חשוב לדעת באילו מילות מפתח מתחרים המתחרים שלכם.

בעוד מחקר מילות מפתח הוא חשוב, זה לא צריך להיות מוגזם. לפעמים זה לא שווה את זה. משווקים רבים פונים למילוי מילות מפתח כדי לקבל את התוכן שלהם לראש תוצאות החיפוש. זו טעות כי גוגל כל הזמן מכווננת את אלגוריתמי החיפוש שלה. אם התוכן שלך עמוס במילוי מילות מפתח, הוא לא יופיע בתוצאות חיפוש. חשוב לאזן את צפיפות מילות המפתח עם איכות בתוכן שלך.

מחקר מילות מפתח מתחיל עם נושא או רעיון

מילת המפתח שלך היא מילת המפתח שלך. זו מילת המפתח הראשונה שתמצא. זה יכול לבוא מהידע התעשייתי שלכם, פורומים מקוונים, מוצרים ושירותים. שים לב למילות המפתח שבחרת. לאחר מכן, תצטרך לנסוע דרך אתרים, ואתה בסופו של דבר עם וריאציות על כל אחד.

נפח CPC וחיפוש הם מדדים חשובים. עם זאת, שניהם חייבים להיעשות כראוי כדי להימנע מטעויות. מחקר נכון של מילות מפתח צריך להיעשות בהתאם לכוונת הקהל שלך. זה יאפשר לך לזהות את הצרכים של הקהל שלך ואת המוצרים שאתה יכול להציע. על ידי מחקר מילות מפתח, אתה יכול לשפר את הראות של התוכן שלך ולשפר את שיעורי ההמרה שלך. זה חיוני לאתר שלך.

אתה צריך להבין את הקהל שלך

הידיעה באילו מילים משתמשים לקוחותיך כדי למצוא מוצר או שירות מסוימים חיונית לאתר האינטרנט שלך. זה גם עוזר בבניית זהות המותג שלך. אתם יכולים לגלות מה הקהל שלכם מחפש ואיך הם משתמשים בו כדי למצוא אותו ע "י מחקר מילות מפתח. על ידי כך, אתה יכול בקלות לקבל דירוג טוב יותר במנועי חיפוש ולהמיר יותר מבקרים. זה יאפשר לך לקבל יותר תנועה.

ברגע שיש לך לבוא עם רשימה של מילות מפתח, אתה יכול להתחיל לחקור המתחרים שלך. זה יכול להיעשות על ידי הזנת כמה מילות מפתח בגוגל. אתה יכול גם להשתמש במילות הזרע של מנועי חיפוש אחרים. זה יכול להוביל לרעיונות חדשים. עם זאת, חשוב להפוך את התוכן שלך רלוונטי לקהל שלך. המתחרים שלך ישתמשו בתוכן שלך כדי למשוך אותם. אתה לא יכול להרשות לעצמך להתעלם מהיבטים חשובים אלה של מחקר מילות מפתח.

ברגע שתכין רשימה של מילות מפתח, תוכל להחליט היכן לכוון את הלקוחות שלך. בהתאם לעסק שלך, ייתכן שתרצה למקד אזורים גיאוגרפיים מסוימים או סוגים מסוימים של משתמשים. אתה יכול למקד קהל מקומי, או קהל לאומי. כדי למקד סוג מוצר מסוים, ניתן להשתמש גם במונח מילת מפתח. שתי השיטות הללו נבדלות ביסודן.