קידום לאתרים של בעלי מקצוע

תוכן עניינים

אתרי קידום אתרים בבלוג, המשמשים משווקי תוכן רבים בכדי להניע תעבורה עצומה לאתרים שלהם, יכולים להוות כלי נהדר אם משתמשים בהם נכון. לא רק שאתה יכול להשתמש בקידום מדיה חברתית אורגנית בתשלום כדי למשוך את מירב תשומת הלב לתוכן הבלוג שלך, אלא ישנם גם דפי קידום בלוגים המאפשרים לך להוסיף כתובות אתרים לאתרים ולהגדיל את קהל הקוראים שלך. יש לנו למעלה מ -70 דפי קידום בבלוגים בחינם, שמאפשרים לתוכן שלכם להפוך לוויראלי ולפתוח אינספור הזדמנויות שיגבירו את סיכויי ההצלחה שלכם בעולם השיווק המקוון של תוכן וקידום ארגוני.

אם ברצונך להגדיל את התנועה לערוץ YouTube שלך ולהרחיב את קהל האוהדים שלך

אנו ממליצים על שירות קידום הווידאו שלנו בחינם עבור משווקי תוכן מקצועיים. סוכנות RNS היא אחת החברות הטובות בעולם לקידום סרטוני יוטיוב, ובארבעה צעדים פשוטים בלבד תוכלו לקדם את הסרטון שלכם ביוטיוב, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות. לשירותי קידום מכירות אמיתיים של YouTube, עיין ב- Push Views. הנה כמה חברות אחרות שאתה עשוי לשקול. החברה הבאה ברשימה שלנו היא בהחלט חברת הקידום המקצועית הפופולרית ביותר ב- YouTube בצפון אמריקה, Push View.

זה לא יקרה בן לילה, אבל אם תקדם את האתר שלך בצורה נכונה, תוכל להשיג את ההצלחה שמגיעה לעסק שלך.

קידום אתר של חשמלאי או אינסטלטור, עלולים להיות מורכבים יותר מקידום אתר של ניקוי ספות או משהו דומה.

זו הדרך היעילה ביותר להבטיח שהקוראים שלך ימצאו את דרכם לאתר שלך כשאתה מפרסם בלוג חדש

עיין בטיפים לקידום הבלוגים המופיעים במאמר זה כדי לקדם את תוכן הבלוג שלך והשתמש בהם בכדי להגביר את המודעות ולהביא קהל גדול יותר לאתר שלך. כדי לתת לך מושג טוב יותר עד כמה זה רלוונטי ובעל ערך לקדם את התוכן שלך באתר בצורה כה רלוונטית, בעלת ערך, אתה צריך להבין היטב את הדרך שבה העסק שלך מקודם.

זהו מקור נהדר של קישורים נכנסים לאתר שלך

שהוא בעל ערך רב ככל האפשר ומסייע לך להפנות תנועה לאתר ולאט לאט לבנות את התנועה והסמכות שלך, שניהם מהווים יתרון בכל מה שקשור ל קידום האתר. אתרים כמו infogr ו- Canva מהווים חלק גדול מכל התעבורה לאתרים שלהם, לכן שתף איתם קישורים.

קידום האתר שלך באמצעות הודעות בלוג משותפות ומחוברות זו לזו

היא דרך נהדרת לבנות סמכות בנישה שלך ולקדם את האתר שלך, וקידום הבלוג שלך גם יגביר את העסק באופן ישיר. אחת הדרכים הטובות ביותר לקידום בלוג, אם יש לו, היא לקדם את תוכן הבלוג. קידום האתר באמצעות פוסט בבלוג הניתן לשיתוף או לקישור הוא חובה לכתוב תוכן מקורי, ולכן שיתוף הבלוגים שלך ברשתות החברתיות תמיד יהיה אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם תוכן!

מדיה חברתית הוכיחה את עצמה ככלי לקידום מכירות שימושי לסמינרים ברשת, וככל שתקבל יותר תשומת לב, כך סיכויי ההצלחה שלך יהיו טובים יותר.

קדם את אתר התרגום שלך באופן מקצועי ואמין באמצעות מדיה חברתית

אם אתה יכול, אתה יכול להקים אתר שיפיץ את המסר שלך, בין אם זה סטודנט שמופיע בקורות חיים מקוונים, הצגה יצירתית של עבודתך או אתר מקצועי ומשומש באופן בולט ברמה גבוהה של מקצועיות.

אם אתה מפרסם יותר מדי

אתה יכול להוסיף קישור לאתר שלך המקשר לחוות דעת מקצועית שהשארת אי שם בדף רלוונטי. לדוגמא, אם ברצונך ליצור אתר קורות חיים קפדני או לקדם ספר שהסתיים זה עתה, אתה רוצה שישמש כקריאה לפעולה באתרך. הוסף פורום דרושים לפי מידה לאתר וקדם אותו ברשתות החברתיות כדי ליצור תעבורה איכותית ולגרום למעסיקים לרשום אותך. אני מקווה שמצאת רעיונות, טיפים ושלבים אלה מועילים בכל הקשור לקידום אתרי האינטרנט שלך.

מאמר זה מספק 34 כלי קידום מכירות לסמינרים ברשת שיעזרו לך לקדם את סמינרי האינטרנט שלך ולאסוף כמה שיותר רישומים.

ככל שתוכל להתמקם יותר

כדי ליצור קשר עם קהל מסוים, סביר להניח שעבודת קידום אתרים שלך תהדה יותר באתרים ובלוגים הפופולריים בקרב קהל היעד שלך. לדוגמא, האם אתה יכול לפרסם מאמר באתר פופולרי שמקבל תנועה רבה, או לתרום לפורום הדן בנושאים הקשורים לספר שלך? קידום אתרים שיעזור לאנשים באזורכם לגלות את האתר שלכם, גם אם הוא מכוון לקהל אזורי ספציפי. זה כולל ראיונות ומאמרי אורח, כמו גם קישורים לאתרים פופולריים אחרים באזור שלך.

עם זאת

פעולת SEO מלאה לא אמורה לכלול את כל האתרים בראשם; זה רק מגדיל את הסיכויים של האתר שלך להשיג דירוגים טובים יותר (לשכוח דירוגים טובים יותר). בלוגים לאורחים הם דרך נהדרת לקדם את הבלוג שלך באותו אופן כמו קידום אתרים מן המניין. התמקדות בשיפור ה- SEO האורגני שלך תסייע בקידום הבלוגים ובסופו של דבר תוביל יותר קוראים לאתר. קידום האתרים והבלוגים האורחים שלכם באתרים פופולאריים כמו Huffington Post, Business Insider ובלוגים פופולריים אחרים לא רק שיעזור לכם לשפר את חוויית הלקוח ולהפוך את האתר שלכם למקצועי יותר, אלא גם יוביל לתנועה רבה יותר ולהכנסות רבות יותר.